Ta på FotballTrøye på skole, jobb, hjemme - der du er på fredag 3. mai

Postet av Enebakk IF - Fotball den 29. Apr 2024

Bli med i kampen mot barnekreft! Fredag 3. mai oppfordrer vi ALLE til å ta på seg fotballdrakt. Dette gjør vi for å vise vår støtte til barn og unge med kreft og for å samle inn penger til livsviktig forskning. Barn har mye de skal oppleve. Sammen kommer vi nærmere målet om at ingen barn skal dø av kreft.

Hvorfor fotballtrøyefredag?

• For å vise støtte til barn og unge med kreft og samle inn penger til livsviktig forskning.
  • Mange barn kan ikke lenger utøve sin favorittsport. Enten fordi de er under behandling eller pga komplikasjoner og senskader de har fått fra sykdommen/behandlingen.
  • Alle er på samme lag i kampen mot barnekreft.

Målet til Barnekreftforeningen er å samle et stort lag med "vanlige folk", fotballentusiaster, klubber, foreninger og bedrifter som ønsker å bli med i kampen mot barnekreft.

Barn har mye de skal oppleve. Ingen barn skal dø av kreft!

Så enkelt kan du delta:

1. Vipps valgfritt beløp til 705404 (Fotballtrøyefredag, Barnekreftforeningen)

2. Ta på din favorittrøye

3. Del din #fotballtrøyefredag og spre budskapet, så vi når ut til enda flere.

Les mer om FotballtrøyeFredag og Barnekreftforeningen her >>