Jentelag

Postet av Enebakk IF - Fotball den 28. Mai 2019

Enebakk IF Fotball prøver igjen å etablere et rent jentelag. I utgangspunktet vil vi invitere foresatte til jenter født 2012, 2013 og 2014 til foreldremøte onsdag 29.05 i Flatebyhallen kl 1900. Har du en jente født 2011, er det også viktig at du tar kontakt med rekrutteringsansvarlig for å finne ut av hva vi som klubb kan tilby av aktiviteter. Det finnes allerede ganske mange jenter født i 2012 og 2013 som allerede har begynt, men vi ønsker selvfølgelig at flere har lyst til å prøve seg.

Fotball er både utfordrende og gøy, og vi har et velfungerende system som tar disse imot og oppfordrer til en artig aktivitet.

Har du en jente som har lyst til å prøve å spille fotball sammen med mange andre jenter i samme alder, ikke nøl med å ta kontakt. Møt enten opp i Flatebyhallen i morgen i morgen onsdag 29.05 kl 1900, eller kontakt rekrutteringsansvarlig i klubben Markus Bronebakk på epost markus.bronebakk@gmail.com

Alternativt send en epost til fotball@enebakk.org dersom dere har noen spørsmål i forbindelse med Enebakk IF som klubb og/eller hvilket tilbud vi kan gi.

Vel møtte på enten foreldremøte eller trening.