EIF Fotball trenger deg!

Postet av Enebakk IF - Fotball den 5. Jun 2024

Har du lyst til å bidra til et godt og inkluderende fotballmiljø for barn og unge i Enebakk? Da har vi frivillige verv som passer deg i EIF Fotball.

• Vi har ledige verv som kasserer, FairPlay-ansvarlig, Kvalitetsklubb-ansvarlig, assistent dommeransvarlig, arrangementansvarlig og driftsgruppemedlemmer.
  • Vi tilbyr opplæring, veiledning, sosiale aktiviteter og et hyggelig fellesskap.
  • Med verv er medlemskontingenten kun kr 100 per år
  • Vi søker deg som er engasjert, ansvarsbevisst, positiv og glad i fotball!

Slik søker du

• Ta kontakt med Chakib Arsalan, leder av EIF fotball på e-post: fotball@enebakk.org eller telefon: 934 94 409

Dette er de ledige vervene:

Kasserer

- En kasserer må kunne holde orden på inntekter og utgifter, lage budsjett og regnskap, og sørge for at alle transaksjoner er riktige og dokumenterte. Kasserer er også en del av fotballstyret.

Bli bedre kjent med kasserer-vervet >>

FairPlay-ansvarlig:

- Som Fair Play-ansvarlig må man være oppdatert på Fair Play-programmet og retningslinjene fra krets og forbund, og sørge for at de implementeres i klubbens praksis.

Bli bedre kjent med FairPlay-vervet >>

Kvalitetsklubb-ansvarlig:

- Dette vervet passer godt for deg som er god på å forstå regelverk, koordinere og følge opp vårt kvalitetsklubbarbeid, både strategisk og operativt. Her har du også en del kontakt og støtte fra kretsen i oppfølging og forståelse av kvalitetsklubbprosessen.

Bli bedre kjent med Kvalitetsklubb-vervet >>

Assistent dommeransvarlig:

- Vår dommeransvarlig trenger bistand til å følge opp dommerne våre, og du må ha lyst til å skape et godt dommermiljø hvor dommerne føler seg viktige og som en naturlig del av klubbmiljøet.

Bli bedre kjent med dommeransvarlig sitt verv >>

Arrangementansvarlig:

Liker du å planlegge og gjennomføre spennende arrangementer for barn og unge? Er du god til å motivere og engasjere andre frivillige? Da er vervet som Arrangementansvarlig i EIF fotball noe for deg!

Som Arrangementansvarlig i EIF fotball får du muligheten til å være med på å skape gode opplevelser for alle som deltar i klubbens aktiviteter. Du vil lede arrangementskomiteen, som har ansvar for å arrangere fotballcup, fotballskole, avslutninger, dugnader og andre sosiale tiltak i klubben. Du vil samarbeide tett med styret, sportslig utvalg, lagledere, trenere, spillere og foreldre, og bidra til å styrke klubbens identitet og fellesskap.

Vi ser etter deg som:

- Har interesse for å organisere arrangementer, og gjerne litt erfaring

- Er kreativ, løsningsorientert og fleksibel

- Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

- Er positiv, engasjert og ansvarsbevisst

Driftsgruppemedlemmer:

Driftsgruppa er en god gjeng som er hendige og liker å bevege seg. For her er det drift av anleggene våre som står i fokus. Faste oppgaver går på rotasjon, som oppmåling av baner, gressmattedrift i Kirkebygda og snømåking på Vidotta. Jo flere medlemmer, desto mindre arbeid blir det på alle. Driftsgruppa vedlikeholder også utstyret som brukes til å holde anleggene våre i hevd, så om du har et fagbrev eller er en McGyver-type, så er det ekstra positivt.

Ta kontakt med leder av driftsgruppa, Steinar Lein.

Spørsmål?

Ta kontakt med oss i styret eller lederne av Sportslig Utvalg. Du finner kontaktpersoner her >>