Tidenes seriethriller på Vidotta

Postet av Enebakk IF - Fotball den 11. Okt 2022

Tidenes seriethriller på Vidotta stadion onsdag 12. Oktober kl. 19.00

Etter en svært spennende og god første halvdel av 3 div G-16, kvalifiserte Enebakk G-16 seg for mesterskapsserien i Høstsesongen (kun øverste lag i alle avdelinger i første halvdel)

Etter et tett program har vi nå kommet til siste kamp. Laget har etter 8 kamper i høst 19 poeng og 20 plussmål. Dette gir en andreplass på tabellen, men laget ligger i realiteten likt med Gjelleråsen på 1. plass med samme poeng og antall plussmål.

Nå er oppgjørets time kommet. Begge lag i tet spiller sin siste kamp onsdag kl 19. Enebakk G16 hjemme på Vidotta. Vi trenger all støtte vi kan få, så møt opp og hei frem gutta. Det fortjener virkelig denne gjengen.

Her kan et mål fra eller til avgjøre. Og et publikum til å løfte laget hadde vært virkelig stas⚽️⚽️⚽️

PS åpen kiosk. La oss gjøre dette til en liten fotballfest...