Bli med å bidra

Postet av Enebakk IF - Fotball den 7. Apr 2021

Som nevnt på det årlige informasjonsmøtet, tar verken leder eller kasserer gjenvalg, noe som betyr at gruppa i realiteten allerede nå (fra April) står uten de to viktigste vervene. For at fotballgruppa ikke skal bli administrert av hovedlaget, trenger vi derfor en ny gruppe/styreleder. Dette må vi ha allerede nå. Man går rett inn i et etablert miljø med en rutinert og flink gjeng..

Vi informerte på møtet om at alle lag må stille med 1-2 personer inn i de forskjellige vervene og det er derfor viktig at dette tas opp i hver og en gruppe så snart som mulig. Det er mange verv og disse kan nesten anses som førsteman  til mølla.

Det vil være synd å ikke ha noen som administrerer gruppa når idretten på nytt får åpne opp.

Vi må også ha en kasserer som kan betale regninger samt legge til side bilag som overleveres klubbens reganskpsfører 2 ganger i året. Uten at regningene blir betalt, eller at kontingenter sendes ut, blir det dessverre liten eller ingen aktivitet.

I neste rekke trenger vi at noen melder seg til følgende oppgaver (merk at alle oppgaver gjøres sammen og ingen er verken tidkrevende eller vanskelige)

Sportslig (inngår i eksisterende sportslig gruppe):
Det sportslige trenger enda flere da det er mange nok oppgaver å fordele

Gruppestyret:
I tillegg til leder og kasserer, så er det alltid ønskelig med flere som kan være med å diskutere og videreutvikle med gode ideer.

Arrangementgruppe:
Noen fler som kan hjelpe til med å arrangere tilstelninger.

Web ansvarlig:

Kiosk:
Trenger fler som kan være med å hjelpe til med å drifte kioskene, hjelpe til med innkjøp og fordeling av vakter.

Markedsansvarlig:
Vi ønsker å bli enda mer synlig, så her hadde det vært flott å få inn noen som føler seg kreativ.

Send oss en epost fotball@enebakk.org, ring oss på 48865117 eller benytt dere av spond for tilbakemelding både om nettopp du er interessert, eller har forslag til noen som kan påta seg et av vervene.

Se filmen som visr hvor hyggelig og viktig det er å vise et godt engasjement i klubben vår. https://youtu.be/waAZWm94vU8

Mvh
Enebakk IF Fotball