Vi søker ny dommerveileder

Postet av Enebakk IF - Fotball den 27. Apr 2020

Fotballen søker ny Dommerveileder

EiF’s avdeling fotball er en undergruppe i Enebakk Idrettsforening, som totalt har i underkant av 300 medlemmer. De fleste av disse er aktive barn og unge mellom 6-19år. For å koordinere våre flotte kampveiledere, trenger vi nå en ny dommerveileder.

Oppgaver:
Dommerveileder inngår i det sportslige apparatet i fotballen, som pr i dag består av 4stk blide, engasjerte og veldig hjelpsomme personer. Alle med tilknytning til fotballen enten gjennom egne barn eller søsken. Alle med et ønske om å gjøre fotballen til en flott og morsom arena for våre barn og unge.

Vi har allerede utarbeidet en rutinebeskrivelse som kan lastes ned fra våre sier, men i hovedtrekk vil en dommerveileder være den som sammen med det sportslige apparatet, setter opp dommere til kamp, påser at nye dommere får kurs (1 gang i året, og her hjelper gjerne kursansvarlig til), passer på at nye dommere blir fulgt opp, og generelt legger til rette for alle dommere i klubben har det moro.

Kvalifikasjoner:
Du ønsker det beste for klubben og for våre nye og mer erfarne dommere. Du er snill og grei, og det er sikkert ingen ulempe om du er litt ryddig også. Du liker kanskje kaffe og kaker, for det kan hende det dukker opp noen godsaker i de sportslige møtene.  Er du i tillegg en engasjert person, ja da passer dette deg som hånd i hanske.

Lønn:
Som alle oss andre med verv i denne herlige klubben, så vil også du få muligheten til å betale 100 velplasserte kroner for å kunne være med å delta. Som en ekstra gode, så kan det hende det kan arrangeres julebord hvor alle selv dekker det de spiser.

Som en ekstra bonus, vil du få se glade og ivrige barn utøve den aktiviteten de synes er kjempegøy, du vil kunne bidra til at barn og unge får en mestringsfølelse, og du vil selv få muligheten til å være en del ute i frisk, deilig Enebakk-luft.

Vervet er noe sesongbasert

Tiltredelse: Snarest

Er du, eller kjenner du noen som kan være interessert, vennligst send en epost til leder i gruppestyre fotball@enebakk.org eller direkte til Sportslig leder ul_haq94@hotmail.com