Treningsavgift 2019

Postet av Enebakk IF - Fotball den 14. Mar 2019

Dere vil i disse dager motta en mail med info om at det ligger en faktura for treningsavgiften i MinIdrett.
Det enkleste er å logge inn i MinIdrett og betale denne derfra. NB sjekk søppelpost, e-posten kommer fra Norges Idrettsforbund.

Systemet er pr enda slik at det sender ut e-post med varsel om faktura til alle e-post adressene som står registrert på hvert medlem. Noen vil derfor få flere varsel om samme faktura. Vær oppmerksom på dette.

Klikk her for å få en innføring i oppsett og bruk av Min idrett

Finner dere ingen faktura ved utgangen av Mars, meld dette inn til fotball@enebakk.org umiddelbart.

Det er ikke mulig å delta i en idrett/gruppe i Enebakk Idrettsforening uten å betale medlemskontingenten til EIF og treningsavgiften til fotballgruppa. De som ikke har betalt treningsavgiften innen fristen utløp, vil derfor stå i fare for å bli nektet tilgang til aktivitet i gruppens regi.