7års-serien

Postet av Enebakk IF - Fotball den 21. Mai 2018

6 års serien hos Nittedal

Enebakk Idrettsforening Fotball, har på kortest mulig varsel tatt på seg oppgaven å arrangere 3.runde i årets 7 års serie 2 juni da Rømskog som opprinnelig arrangør måtte se seg nødt til å avlyse eget arrangement.

Enebakkingene tar utfordringen på strak arm og har på kun få dager satt i gang sitt velsmurte maskineri og samtidig rukket å informere alle sine medlemmer. Her trengs det hjelp fra alle sammen, noe vi mener vil gå bra.

Fotballens dag vil dessverre måtte vike til fordel for denne dagen, av flere grunner. Dette betyr at det totale antall dugnadstimer, forblir det samme på våre medlemmer.

Opp imot 130 lag (det spilles 3 mot 3 på 3'er-baner) skal i aksjon denne dagen og vi ser for oss mye moro, glade foreldre, barn, søsken og besteforeldre.

La oss alle håpe på flott vær og at alle som er satt opp til mindre eller større oppgaver, møter til rett tid og med et godt humør.