Bli medlem av EIF Fotball

Vi i Enebakk IF Fotball har alltid plass til nye medlemmer! Barn, unge og voksne som har lyst til å sparke fotball i Flateby og/eller Kirkebygda er varmt velkommen. Hos oss kan du være sikker på at alle blir tatt godt vare på! Vi er og skal være en kvalitetsklubb for alle.

Bli medlem ved å melde deg inn i EIF Fotball via MinIdrett. Barn og ungdom under 18 år må meldes inn av foresatt.

Klikk her for å se kostnader for medlemskap og treningsavgift.

Min Idrett - én inngang til alt!

Enebakk Idrettsforening benytter seg av systemet KlubbAdmin fra Norges Idrettsforbund. Det er et elektronisk medlemsregister som skal gjøre det enklere for oss som idrettslag å kunne organisere og ha oversikt over våre medlemmer.

Vi er derfor avhengige av at våre medlemmer registrer seg og søker medlemsskap i Enebakk idrettsforening, via Min Idrett

Min Idrett er utviklet av Norges Idrettsforbund i samarbeid med særforbundene og skal være et hjelpemiddel for klubb og medlemmer.

Dette bruker du MinIdrett til:

• Melde deg/dine barn inn i en klubb/gren
• Endre din personlige informasjon (Eks. adresseendringer hvis du flytter)
• Se hvilke funksjoner og verv som er registrert på deg.
• Betale for dine kontigenter, treningsavgifter, lisenser og skrive ut lisenskort
• Melde deg på og betale kurs
• Melde deg på og betale arrangementer/konkurranser/stevner/løp
• Registrere din familie og gjøre de samme operasjoner for hele familien samlet.
• Melde deg/dine barn ut av en klubb/gren

Er du enda ikke medlem, gå inn på minidrett.no og registrer ny bruker.

Foresatte må registrere barn og ungdom under 18 år.
Spørsmål? Ta kontakt med medlemsansvarlig i EiF eller lagleder på ditt lag.

Min Idrett

Logg deg inn i Min Idrett for å administrere ditt medlemskap

Logg inn Glemt passord/bruker­navn? Ny bruker