Høst

Postet av Enebakk IF - Fotball den 1. Nov 2019

Det er høst, vi er ferdig med seriespill og kun noen få høstcuper gjenstår. Det blir mørkere og mørkere og vi oppfordrer derfor alle om å være flinke til å bruke refleks til både trening og kamp slik at man blir sett. Husk også å kle dere godt fremover. Å trene eller spille ute kan fort bli en kjølig opplevelse dersom man ikke kler seg etter forholdene. Skader kan også enklere oppstå dersom man er kald og stiv.

Vi har Enebakk IF-luer til salg for kalde ører, og vår utstyrsleverandør har tatt inn fleece-hanske med grip for innkast, til kalde fingre. Gå gjerne inn i nettbutikken fra siden her (Klubbshop), eller kontakt materialforvalter dersom det skal gjøres større innkjøp (samlet for et lag eller større gruppe).

Vi har mange i klubben som hjelper til med det meste året rundt, og forrige vinter klarte vi å holde Vidotta snøgrønn med kun et par unntak. Den samme gjengen foreldre klipper gresset og merker opp på Stadion sommertid, rydder rundt anleggene og fikser utstyr når de finner tid til dette. Dette er en artig dugnad, og ønsker nettopp du å bidra med din tid til dette, så er det bare å sende en epost eller ringe til Terje: terje_brede@hotmail.com / 454 35 830

Denne lille gruppa trenger flere foreldre (eller besteforeldre, venner, tanter og onkler osv) som kan hjelpe til slik at vi kan tilby snøfrie anlegg til trenere og ungene våre. Ved for mye snø, vil alternativene til spill være begrenset. Desto flere som kan være med å måke, jo enklere blir det å holde banen snøfri.

Utover dette så hadde det vært flott om alle kunne ryddet litt der de ser søppel eller tilsvarende nå før snøen legger seg. Vi ønsker jo alle å ha det rent rundt barna og anleggene våre. Ansvaret for dette ligger på alle, og vi voksne bør gå foran som gode eksempler.

God høst og vinter