Trenerutdanning

Postet av Enebakk IF - Fotball den 13. Sep 2019

Enebakk IF Fotball arrangerer i samarbeide med NFF Akershus nytt Grasrottrener delkurs 1 i Flatebyhallen/Vidotta. Dette er et trenerkurs alle nye og etablerte trenere må ta i henhold til våre forpliktelser som Kvalitetsklubb. Klubben dekker selvfølgelig kursavgiften i sin helhet for alle deltagere som er medlem av Enebakk IF Fotball.

Les mer om selve kurset her. Merk at alle kursdeltagere selv må melde seg på. Det finnes en link på kretsen sine sider (se også under). Har dere spørsmål i denne forbindelse, vennligst ta kontakt slik at vi får bistått med hjelp.

Det er viktig at vi som klubb fyller opp så mange plasser som mulig, og det er viktig at vi har alle får den skoleringen vi behøver for å føle mestring på og utenfor treningsfeltet. Dette blir gøy.