Enebakk dominerer hjemmebane med overlegen 7-0 seier over Aurskog/Finstadbru 2

Postet av Enebakk IF - Fotball den 30. Aug 2023

Det ble en skikkelig målfest for A-laget på hjemmebane sist lørdag med hele 7 scoringer og ingen baklengs! Til tross for regnværet hadde hjemmepublikummet tatt turen til Enebakk Stadion i Kirkebygda for å heie A-laget vårt frem til seier.

Etter bare 10 minutter smeller Jamie Bjørkli inn første målet, og 15 minutter etterpå kommer det et mål til av Martin Sandås. Det står 2-0 til pause før andre omgang blir en målfest uten like av Damian Wojciech Siminski. Det starter med 3 raske mål i henholdsvis 46., 52. og 65 spilleminutt. Før Trygve Waltoft Røsholm treffer nettet i 78. spilleminutt. Så fortsetter Damian og legger kronen på verket med sitt fjerde og siste mål i 82. spilleminutt!

Sist gang A-laget møtte Aurskog/Finstadbru 2 var på bortebane i mai og reiste hjem med 0 poeng i sekken etter et 5-1-tap. Det er deilig med revansj!

A-laget:

Fotograf: Chakib Arsalan (Leder i Fotballgruppa)