Trenerkurs

Postet av Enebakk IF - Fotball den 12. Apr 2020

NFF har utarbeidet Grasrottrenerkurs som tilbys gratis til klubbene/trenere nå som det er stopp i den organiserte fotballaktiviteten.

Dette er en E-læring som teoretisk læringsplattform i tillegg til praktiske øvelser på feltet. Det er lagt opp til virtuelt klasserom og online diskusjonsforum til bruk mellom deltagere og kursveileder. Praksis øktene på feltet vil bli gjennomført så snart det åpnes for normal aktivitet igjen. Enten i egen klubb,eller ved kretsorgsniserte samlinger.

Vi ønsker at de aller fleste trenere og helst alle, melder seg på delkurs 2 med oppstart 20.april. For trenere med årskull 06,07,08,09,10 og 11 ,ligger delkurs 3 og 4 under regionalt som krets. Vi ønsker at dere tar disse i tillegg til delkurs 2.

De som ikke har delkurs 1 enda, vil få muligheten i løpet av høsten. Mer info om dette kommer da det nærmer seg. Se link for påmelding.(velg Akershus som krets)

Om det skulle være noe dere lurer på,kan Elisabth (kursansvarlig Enebakk IF Fotball) treffes på telefon 954 63 264.

Meld dere på her