Fotballsesongen 2019

Postet av Enebakk IF - Fotball den 8. Mai 2019

Da er fotballsesongen 2019 sparket i gang og vi har mange ivrige medlemmer som endelig får måle krefter mot andre klubber og deres like ivrige spillere. Dette blir utrolig morsomt og spennende.

Vi har også et sammmensatt ungdomslag i klubben som det vil være spennende å følge. Ta dere gjerne en tur ned til Vidotta eller Stadion når disse spiller sine kamper. Vi trenger alle, gode supportere som lager litt liv.

Som Fair Play-klubb oppfordrer vi alle, spillere, trenere og foresatte til å ta godt imot gjestende lag og selvfølgelig representere Enebakk IF på best mulig måte når vi spiller bortekamper. Mer om Fair Play kan alle lese på våre hjemmesider fotball.enebakkif.no

Til tross for at det finnes flotte App’er med enkel tilgang til kamper av eget lag (MinFotball er en av disse), har vi en flott oversikt på våre hjemmesider også. Gå inn på hjemmesiden og klikk dere inn på "Våre lag" og finn ditt lag. Der finnes en oversikt over kommende kamper. Alternativt så kan dere klikke dere inn på "Anlegg", og finne mange interessante hjemmekamper man kan se og heie på.

Kiosken har åpnet på Enebakk Stadion, og dugnadslister vil etterhvert sendes til lagledere for endelig oppsett. Å stå i kiosken er en enkel og artig liten dugnad. De fleste slår av en prat i pausen over en kopp kaffe og en varm toast eller vaffel. For dere som er tilskuere; løp og kjøp!

Gruppa jobber også intenst for å på ny, åpne kiosk på Vidotta. Noen forsinkelser har det dessverre blitt, men når dette kommer på plass, så håper vi denne korte stille perioden er glemt og at vi alle kan glede oss over enda et flott tilbud.

Da gjenstår det å ønske alle Lykke til med første del av sesongen

Heia Enebakk