Ungdomsfotballkvelden

Postet av Enebakk IF - Fotball den 14. Jan 2019

Vi fortsetter å kurse våre medlemmer, og følger nå opp med å arrangere «Ungdomsfotballkveld» tirsdag 22. Januar!

Vi starter med en teoretisk økt inne i kantineområdet i Flatebyhallen fra kl 18.00, og beveger oss deretter ut i hallen for den praktiske delen. Vi regner med å holde på til kl 21.00

Vi får besøk av Akershus Fotballkrets i regi av instruktør Kjell Ivar Haavi.

Selv om denne kvelden heter «Ungdomsfotballkvelden», så er det ikke kun er de som har lag i ungdomsfotballen som kommer til å få bra med utbytte av denne muligheten. Dette er et naturlig oppfølgningskurs etter «Barnefotballkvelden», som vi arrangerte i fjor, og vi oppfordrer alle trenere og lagledere i klubben til å delta på dette kurset.

Det forventes nesten at alle som pr i dag er i, eller snart involveres i ungdomsfotballen melder seg på dette 3 timers kurset med kvalitativt påfyll både teoretisk og i praksis.

Påmelding sendes til: dag-snorre@hotmail.com
Meld dere på så tidlig som mulig, slik at vi lettere kan forutse hvor mange vi blir.