Blir du med og gjør klar Vidotta for sesongen? ⚽

Postet av Enebakk IF - Fotball den 15. Mar 2024

Det er klart at du gjør! Vi gleder oss til ny sesong og en artig felles dugnadsinnsats fra kl 10.00 på lørdag 4. mai på Vidotta på Flateby!

Vi ønsker at barn, unge og voksne skal få spille fotball på anlegg de kan være stolte av. Da trengs det en liten dugnadsinnsats for å få områdene våre til å skinne. Vi starter opp med å få Vidotta i orden og klar for sesongen.

Dette må gjøres:

• Male den splitter nye garasjen vår 💚
  • Rake og koste området
  • Rydde og kaste søppel som har samlet seg opp det siste året
  • Banen skal luftes og granulat skal renses og fordeles
  • Kiosken skal vaskes og gjøres klar for salgsrekorder
  • Rød-bua skal ryddes og vaskes
  • Innbytterbenker skal settes ut og festes
  • + annet forefallende nødvendig arbeid

Ta med deg noe hendig verktøy og utstyr (trillebår, spade, rake, kost osv.) så møtes vi til en trivelig og sosial dugnadsinnsats for Enebakk IF Fotball. Barn må gjerne være med og hjelpe til. Alle monner drar!

Vi var dypt imponert over innsatsen som ble lagt ned på vår-dugnaden i 2023 og håper på et like bra oppmøte i år! 😍

⚽ Alle lag i EIF Fotball må stille med minst 4 voksne fra laget. Vi anbefaler lagledere å lage en vaktliste for sitt lag, hvor dagen kan deles inn i f.eks. to eller tre vaktskifter. Da får vi fordelt arbeidsoppgavene bedre og innsatstiden er kortere for alle.

Vi gleder oss til å bli kjent med flere folk og skape nye fotball-øyeblikk sammen denne sesongen!

Tine Fotballskole på Vidotta 24.-27 juni 2024

Postet av Enebakk IF - Fotball den 15. Mar 2024

Enebakk IF Fotball har gleden av å invitere til TINE Fotballskole 2024. TINE fotballskole avholdes 24. - 27. juni 2024 på Vidotta i Flateby. Fotballskolen er åpen for alle jenter og gutter i Enebakk og omegn født mellom 2012-2018.

Engasjerte veiledere fra Enebakk IF A-laget og eldre ungdomslag sørger for at alle barna trives og blir sett.

Som deltager får du:

• Lærerike dager!

• TINE-sekk

• Fotballskole t-skjorte

• Et sunt TINE produkt hver dag

• Lunsj og frukt serveres alle dager

Tidspunkter:

Mandag 24. juni kl. 08:00 - 16:00

Tirsdag 25. juni kl. 08:00 - 16:00

Onsdag 26. juni kl. 08:00 - 16:00

Torsdag 27. juni kl. 08:00 - 16:00

Pris for deltakelse; kr 1000,- (50 % søskenmoderasjon)

Påmeldingsfrist: 10. juni 2024  (send epost til fotball@enebakk.org for påmelding etter frist)

Hvordan du melder deg på og betalingsinformasjon vil vi komme tilbake til innen utgangen av april. Meld din interesse på epost til leder av EIF Fotball (fotball@enebakk.org), eller på Facebook-eventet opprettet av Chakib Arsalan (leder av EIF Fotball).

Kontaktperson: Chakib Arsalan | fotball@enebakk.org | tlf: 93494409

Vi ønsker oss flere jenter på laget!

Postet av Enebakk IF - Fotball den 17. Okt 2023

Vi håper at flere jenter har lyst til å spille fotball med oss! Fra 24. oktober får jenter født i 2014, 2015 og 2016 gratis fotballtrening ut året. Så da er det bare å møte opp på trening i Flatebyhallen hver tirsdag fra kl. 17.00 - 18.00 og bli med!

Har du leggskinne, så ta den med, og husk drikkeflaske!

Har du spørsmål kan du kontakte Anita, som er jenteansvarlig i EIF Fotball, på anita.neumannjor@gmail.com eller telefon 91743929.

Vi gleder oss til å se deg!

Hilsen EIF fotballjenter

Bli med på A-lagets siste kamp på søndag kl 15.00

Postet av Enebakk IF - Fotball den 13. Okt 2023

På søndag spiller A-laget sesongens siste kamp, og det på eget gress i Kirkebygda!
Møt opp på Enebakk stadion og hei frem gutta til en siste seier for i år 🟢⚪️
Avspark kl 15:00 ⚽️

Garasjen trenger din hjelp før vinteren kommer!

Postet av Enebakk IF - Fotball den 10. Okt 2023

Nå kommer den kalde fine tida. I takt med at graderstokken sakte kryper nedover blir garasjen vår på Vidotta finere og finere. Men det gjenstår en siste skikkelig innsats. Igjen ber vi våre medlemmer om å hjelpe oss med å gjøre den klar før vinteren kommer til Flateby.

Har du tid på kvelden 12. og 13. oktober fra kl 18.00? Eller er det helga 14. og 15. oktober som du har litt ledig tid fra kl 9?

Driftsgruppa med våre medllemmers gode dugnadsinnsats har brukt helger og kvelder på å få den klar. Garasjen skal huse utstyret som holder gressmatten på Vidotta klar for kamp året rundt. Nå isoleres og elektrifiseres den, og veggene dekkes innvendig. Nå gjenstår det litt på taket, noe malerarbeid og å rydde uteområdet før entreprenøren kommer for å hente containerne. Når containerne hentes må garasjen være ferdig (helst).

Kan du ikke stille så kan du bidra med kake til arbeidsfolka, eller klingende mynt i Spleisen for å dekke utgiftene vi har for å dekke materiell og leverandører:

Til alle dere dugnadshelter som allerede har bidratt med mye - uten dere hadde vi ikke kommet så langt 💚